28 Ekim 2010 Perşembe

Büyüdün dedi Tanrı,bu yağmurlar bu yüzden..

Bişeyler oluyo böyle havalarda bana...(Ya da bu aralar böyle hissediyorum diyelim...)Zaten her daim melankolik yanlısı olan ben tavan yapıyorum işte!Deli gibi yağmur yağıyo geceden beri...Yorulmadı...Ama yordu...Sevmiyo değilim yanlış anlaşılmasın sakın,bayılırım yağmura yenilenirim sonunda,kendime gelirim hep ama bu aralar ayrı yahu...Dedim ya bi haller oluyo bana bu aralar...Sınavlarım var benim arkadaşım ders çalışmak gerek...Ama yok işte o masanın başına geçip elime kalem almak ölüm gibi...


Eskiden olsa bu denli yağmaz yağmur olmaz öyle şey...derdim...Ama neymiş?Yağarmış,olurmuş...




Ama ne olursa olsun yağmur damlalarının cama vuruşunu ve bu görüntüyü sevdiğimi biliyorum...



Bi seskulağımda,belki dilimde.Mmm...Tekrar duymak için bi Tık!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder