27 Ekim 2010 Çarşamba

Döndüm gecenin karasına?-Bide baktım ki...

Anıl etütde,ders çalışmak için insan üstü bi güç sarfetmekte biliyorum...Az önce Gözdemlede konuştum..Oda stajdı okuldu derken kendinden geçmiş hallerde sanırım,kıyamam...Ben erken çalıştığım için şimdi miskinliğin dibine vuruyorum..İçimde pek bi huzurlu..Eh azda olsa çalıştım o kadar zaman sonra hafife alınır mı yahu?


Neyse neyse o değil benim diceğim şey..Bi göz atıyım dedim fotoğraflara pek mutlu oldum şu üç resimde...Nasıl anlatmalı,ağzımda bi çilek tadı burnumda kokusu...İşte tamda böyle...









O hep sarıp sarmalasa ben hep sırıtsam böyle?Güzel olmaz mı? Olur bence...Olur olur...

1 yorum:

  1. seni sararım sarmalarım hem kendim huzurun tepelerinde uçarım hem de seni sararım bi dahabi daha bak şimdi nasıl da içimi koparttın sen bu fotolarımız yazdıklarınla...ilaç mısın nesin ki sanırım var bişelik <3
    bu pozisyonda daha binlerce fotorafımız olsun olsun oh ne mutlu bana :))
    çok seviyorum ben seni!

    YanıtlaSil