25 Ekim 2010 Pazartesi

Her bi şeye bi şeyler gerek...

Türkiye’de istanbul ne ise
istanbul’da gece ne ise
gecede yürümek ne ise,
yürürken düşünmek ne ise,
seni unutamamacasına düşünmek ne ise,
unutamamanın anlamı ne ise,
seni sevmek ne ise,
saklayayım mı yok söyleyeyim derken
birden aşka düşmek ne ise.
Her neyse...




Güzel şey İstanbul'u yaşabilmek o fırsatı yakalayabilmek...Çocukluğumun hayaliydi bu koca şehir...Her gördüğümde "bi gün orda olcağımı biliyorum!" diye geçirdim kalbimden...Düşüncelerimede düşlerimede yakıştırdım İstanbul'u hep...Ama çocukluğumun geçtiği şehre ait düşlerimide yabana atmam hiç bi zaman...Özledim ki...Hemde çok...

Ders çalışmak gerek...Sınavda sorumlu olduğun kitabı okumak gerek...Şu anda gıcırdayan yatağını başka bi yatakla değiştiren Cansuma yardım etmem gerek...İlkeye cevap vermek gerek...İstatistik notlarını tamamlamak gerek...bunları yapmak için harekete geçmek gerek...
Yaaa İstanbul kardeş bu akşamda payıma bunları düşürdün...Hadi o zaman hareket vakti demek gerek.. :)







*ps:sanırım yurt hayatım boyunca ranzadan inerken geçirdiğim düşme tehlikelerinin en ciddi olanını yaşadım az önce!!! ve sanırım artık sağ kolum yok kopmuş olabilme ihtimali bi hayli yüksek...:( :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder