2 Aralık 2010 Perşembe

bence uyan artık...

Şu ikinci öğretim halimle gayet uygun saatlerde kalkmayı başarabiliyoken başkalarının (hemde gayet birinci öğretim olanların) gece gündüz uyur vaziyette olmasına hakkaten çok fena sinir oluyorum ben.Kaldı ki ben uyku konusunda gayet geniş bi insan olduğum halde böyle isyanlardayım...Odada sürekli uyuyan birinin olmasından huzursuz olur olduk artık.Bu ne canım olcak iş mi yani?Eli kolu bağlanır oluyo insanın.Şeytan susuyo mu?Susmuyo tabi tepemde cır cır...Çarp dio bütün dolap kapaklarını,sandalyeleri sürükle,zırt pırt aç kapat kapıyı,bağıra çağıra şarkı söyle bide üstüne tamam olsun...Şaka bi tarafa her harekette tedirgin olmak sıkıyo insanın canını.Uyan be kardeşim artık uyan yahu...Nasıl bişeymiş bu böyle...

............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder