16 Aralık 2010 Perşembe

Gün Aliş günü olsun...Sonu mutluluk olsun...

Evet an itibariyle o kadar faklı bi gün geçirmiş oluyorum ki...Anlatmaya kalksam ne ben çıkabilirim içinden ne siz anlarsınız olanı biteni...Ama öyle farklı bi gün öyle farklı bi deneyim oldu ki..İyi ki yaşadım iyi ki...
Öyle güzel insanlarla tanıştım ki.Saatler içinde...Sevdim,ısındım,güvendim...Kalktım iş yerine gittim oda yetmedi o sıcacık evde buldum kendimi...Mutlu da oldum..Çok..


Geçenlerde bahsettiğim harikalar diyarının ilk adımı olsun bugün...Öyle geçer içimden işte.Bide kıpırtı var kii o içimde...Sormayın gitsin...
Minik bi bebeğin fotoğrafına takıldım kaldım iki gün önce...O aldı götürdü beni işte bu olana bitene...İki gün öncesinde ekranda görüp oyy nası tatlı diye içimden geçirdiğim bebek bugün kucağımda hoplayıp zıplayıp üstüne bana güldü...8aylık bi bebek sadece...


Şöyle diyelim ilk iş deneyimiydi...Nasıl güzel bi anneydi o nasıl güzel bi babaydı...Çokda güzel oldu,sıcacık oldu içimi ısıttı bu buz gibi havada...
Sen nasıl bi şehirsin ey İstanbul denen:)
Hem öldürüsün,hem hayata bağlarsın dediklerinden... :)
Unutulmazlar listemin üst sıralarında aldı bu özel ve çokda güzel olan gün...Kıyılırmı unutmaya...İmkanı yok kıyılmaz...
Heyecan...
Mutluluk..
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder