5 Aralık 2010 Pazar

Sevemedim ben pazar günlerini bi türlü...

Eveeet...Efendim bu gün pazar :( Hiç sevmem hiç.Kendine has bi kasveti vardır hani,sokakların tadı yoktur,genelde hava kapalı olur anlaşma yapılmış gibi...Küçükken daha farklıydı tabi.Annemin en çok koşuşturduğu gündü bu gün...Ertesi gün okul başlicaktır yeniden,yapılması gereken planlar şöyle dursun;dün yıkanmış olan çamaşırlar ütülenmelidir,çocuklara banyo yaptırılmalıdır(banyo sobasının yakılmasını geçiyorum),evi derleyip toplama faslı sıkıştırılır iki arada bi derede,yemek yapmakda cabası.Canım annem benim ya hala gelip durur gözümün önüne o koşuşruran hali...Belki bu yüzden sevmem işte ne biliyim.Annemi yorduğu için.Koşturduğu için.Kendini dinleme fırsatını anneme sunmadan haftanın bitmesine neden olduğu için sevmedim bugünü.Daha ne olsun.Hakkımdır tabi...




Bide nerden denk geldiyse bi fotograf gördüm bilgisayarımda az önce.Dedim ki -bu insanmı ki?Ben böyle bacak boyu görmedim...Kıskandım mı? Çok kötü fena hemde...Hem hatunu hem vücunudu hem bacaklarını hem ayakkabılarını hem saçlarını hemde o mikrop elbiseyi...Ama en en çok o elbiseyi...




---

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder