28 Ocak 2011 Cuma

Beklendiği gibi zor geçti bu iki gün.Ama geçti :)

Evet gerçekten çok zor geçiceği düşünülen şu iki gün zorda olsa bitti sanırım.Biraz sonra atıyorum kendimi beni evime götürücek olan otobüse.Nası beklendi bu saatler nası sabredildi,bilen biliyo ama yinede bide bana sorun...
Mutluluklar akıyo paçalarımdan.Arkadaşlarım -sen abartılı iyisin bugün ama ?diye saçma sapan cümleler kurdular bana.Öyleyim dedim bi güzel kikirdedim...Üstüne bide şarkı söyledim kendiliğimden...Sümbül şaşırdı...Ben bi daha şarkı söylemicem dedi...Yine kikirdedik...
Onlar neysede sınavları bitirdik :)Gönül isterdi ki "geçtik bitti" demek...Ama burda "kaldık bitti" durumu mevcut sanki...:) Güler misin ağlar mısın...
Neyse o mühim deil şu anda içimdeki balıklar pek umursamaz hallerde çünkü...Anneme,evime,kıymetlilere,şehrime gitmek üzereyim aslolan bu :)
İstanbul özlesin beni...Emin değilim ama bende onu... :)

- Nazar değmesin efendim aman tahtalara vuralım :) boncukların şirinliğe gözümden kaçtı sanılmasın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder