22 Ocak 2011 Cumartesi

En içten "İyi ki doğduuun..." düne ait :)

Dün o kadar önemli o kadar özel o kadar güzel ve en önemlisi o kadar anlamlı bi gündü ki...Anlatmam mümkün değil onu baştan belirtmeliyim...
Dün benim gül annemin doğum günüydü...Onun dünyaya geldiği yılın en güzel günü...21ocak...İyi ki doğu,iyi ki bide beni doğurdu,bensiz olmazdı...
Nası güzeldir o kadın bilmezsiniz siz...Tanımanız lazım,asaletini görüp hayran kalmanız,o kendine has güzel kokusunu şöyle bi içinize çekmeniz lazım...Ama en önemlisi o harika kişiliğin içindeki mükemmel "anne"kavramını görmeniz lazım...
Yıllara inat gittikçe yaklaşıyoruz biz birbirimize.Her geçen yılda daha da yakınlaşmış bulucaz kendimizi,biliyorum...Yanında değildim bu yaş gününde ama yanına gittiğim zaman ilk iş güzel bi sarılıp kucaklaşma kendimize has bi kutlama yapmak olmalı diyorum:)


İyi ki doğdun benim güzel annem...
İyi ki dünyaya getirdin beni...
İyi ki annem oldun,yok bu yetmez bide dostluk,arkadaşık dedin...
İyi ki ellerimi hiç bi zaman bırakmadın...
İyi ki elini hep omzumda hissettirdin...
İyi ki gözyaşlarımı silen sonrasında bana sarılıp "kuzucum benim" diye kucağına alan sen oldun...
İyi ki herşeye birlikte güldük,birlikte kikirdedik...
İyi ki biçok şeyi birlikte öğrendik...
İyi ki hayatımın en güzel kahramanı ve en özel öğretmeni oldun...


Annem dersem herşeye "iyi ki" demek öyle kolay ki...Hemde en kocaman gönül rahatlığıyla...Seni çok seviyorum bi tanecik güzel annem benim...
Dileğim,sağlık en başta...Huzur mutluluk gelsin sonrasında...Ama içten içe hepsinin içine minik bi (birlikte) sıkıştırmaktan kendimi alamıyorum...
Söylemiş miydim?
-Seni çok seviyorum annecim...Kutlu olsun doğduğun gün...








                   
Bi elmanın iki yarısı olmak demek gelir içimden :))


Bi sanaaa,bi banaa... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder