11 Mayıs 2011 Çarşamba

Zayıfki bu bünye...

Aman aman aman...İki gündür bi öksürmek bi tıksırmak ben görmedim böyle bişey...Elimden peçeteyi düşürmek ne mümkün...An olsun ayrılmıyoruz birbirimizden...Kızlar sağolsunlar nası güzel bakıyolar bana...
Anıl hiç bulaşık yıkatmadı bana hepsini hep kendisi yıkadı hep giiit dedi kovdu beni..."Hastaysak düşkün değiliz ya!" dedim bende hep bi tiyatrocu edası ilen...:)))
Sümbül zerdeçalla bal yediriyo öle söylemiş amca..."Hastamız var,öksürüyo boğazıda acıyo soğuk almış:))"demiş oda bunu vermiş...
Sağ olsunlar hepside bi tane...
Teşekkürler çokcana...
Çok seviyorum çook...
Bak şimdide limonlu bişeyler yapmaya gitti Anılım ah gidi...
Yarına bomba olcam bomba...Hissediyorum...Evet evet...

2 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun.İnsanın etrafında sevenlerinin olması kadar güzel birşey yok..

    YanıtlaSil
  2. umarım yarına kadar gerçekten bomba gibi olursun,çok şanslısın yanındaki insanlardan dolayı,hep şanslı kal...

    YanıtlaSil