21 Haziran 2011 Salı

Gelişim şerefine demek...

Dün akşam itibariyle o eşsiz kokuyu algıladı benim burnum.Evimdeyim efendim sağ salim geldim yattım annemin dizlerine....
Yorgunluğum öyle bi büyük ki anlatılcak gibi değil.3günlük uykusuzluk,o saçma sapan sınavlar,üstüne bi gece bavul hazırlamak,bi hengame o koca koca bavulları taşımak,üstüne bide o yolculuk...Çok yoruldum hakkaten.
Olsun ama anneme,ablamlara,babama,kuzucana kavuştum ya değer herşeye.Kıymetlilerim onlar benim.
Gelişimin şerefine öyle güzel bi sofra kuruldu ki bu gün anlatamam çok şımardım....Çeşit çeşit mezeler,meyveler...
Ama işin özü tabi ki aile geleneğidir;rakı ve balıktır efendim.Yaptık bunu.Afiyet oldu...
"Hadi annecim-hadi babacım hoşgeldin,ikinci senenin bitişine,şerefe!"dedik...Bide güzel tokuşturduk kadehlerimizi,değmeyin keyfimize...Uzun zamandır böyle şölen yaşamadı benim midem.
Annem benim harikasın!
Uzun zamandır görmemişim böyle birlikte kahkahalar atarken,katılırken bizi,özlemişim...Annemle babamın "askerlik arkadaş" pozu gecenin bombasıdır geçsin tarihime...
Hoşgeldim ve en hoşbuldum...İyi ki varlar.
Mutluluğuma sebep iki kocaman yürek onlar...Çok seviyorum çok...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder