25 Haziran 2011 Cumartesi

Yaz kendini hissettirir!

Bizim evde baharda yazda birlikte yaşanır halde sanki şimdilerde.Annem o kadar güzel çiçeklerle süslemiş ki evi anlatılmaz,her yer rengarenk...
Hani uzuuun zaman önce bi çiçeğe bayılmıştım ben burda.Küpe çiçeği de küpe çiçeği diye tutturmuştum şu yazımda.Evet işte,o küpe çiçeği bile bi yer bulmuş kendine çiçeklerin arasında.
Nası açıyo baktıkça bunlar benim içimi anlatılmaz...









Şimdilik bu kadar olsun.Umarım bende yarattığı tebessümü sizdede hissettirebilirler :)





Öyle özlemişim ki ben kuzucanımla güzel güzel kahveler içip güzel güzel sohbetler etmeyi,aralara dedikodular sıkıştırmayı...Keyfimize diyecek yok,öyle söyliyim...Çok özlemiştik zaten,geldiğim günden beri hala hasret gideriyoruz biz...Doğrusu,pek doyasımız da yok hani,iyiyiz böyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder