8 Ağustos 2011 Pazartesi

Öfkedir bu.

Bizi biz yapan şeyler var bu hayatta.Ben her zaman bunu bildim,buna inandım.İyilik düşündüm hep,kendim için,yakınlarım için başkaları için.En değerlilerimi hep başka bi yerde tutmayı da hep başardım.Ve bununla da hep gurur duydum.Çünkü onlar hep en kıymetliler,en önemli şeyler... 
Cesur olmaya çalıştım.Değerlerim oldu,inatla burnumun dikine gitmelerim oldu,düşüp kalkmalarım oldu ama hepsi de "benim" oldu.
Önce beyaz istiyorum diye tepinip sonra siz beyaz anladınız ben siyah dedim diye ne kimseyi yolda bıraktım ne kendime saygısızlık ettim.
Evet doğru olan buydu.
Evet insan olmak bu tarz şeylere denk yaşayabilmek benim lügatımda.
Kim olursan ol;değerlerin olsun,fikirlerinin bi sahibi olsun ve kalp kırmayı bu kadar kolaya indirgeme.
Sen bazı anlamlardan bu kadar kolay vazgeçebilirsen,o kadar kolay vazgeçilen bi değer olursun bu hayatta.Sok kafana!
Kırılan kalpler,dökülen yaşlar ve kaybettiğin çok şey var.Yeniden kazanılır mı o kaybedilenler,tekrar yerine gelir mi,bilmiyorum...Gerçi çok umrunda da değil ya.
Neyse...
İnan bana kaybettiklerin arasında büyük şeyler var.
Pişman olmanı o kadar isterim ki...
Ama başarabilir misin,inan bilemiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder