5 Eylül 2011 Pazartesi

Çıkıp imdat diye tepinesim var!

Tarih:1Mayıs 2011
Yazan:bizzat ben.
Aynanın önüne iliştirilmiş not:Bundan tam 1,5 ay sonra evime,şehrime gelişimin daha güzel günlerle birlikte olmasını dilemek ve düşünmek güzel.
Bu yaz en güzel yaz olsun.Kıymetler bilinsin.Neşemizde,sağlığımızda keyfimizde tam olsun...
Hemencecik gelmek ümidi...

Yaşamazken bile bu denli beklentilerim vardı bu günlere dair.O kadar güzel bekledim ben bu günleri işte.Ama her zaman olduğu gibi yine ama'lar var bir sürü...O kadar çok ki.
Çok direniyorum aslında.İnsanüstü diyemem belki ama ciddi anlamda Gülşahüstü bi çaba sarf ettim.Ama o kadar yoruldum ki.
Duyduklarım,söylediklerim,anlayamadıklarım, anlamak için inat ettiklerim,sessizliklerim,düşüp kalkmalarım bu sefer öyle bi üşüştüler ki başıma.Kurtul kurtulabilirsen.
Her kahkamın arkasında ağlayışlarım var bu günlerde.Baş edemeyişim var.Altından kalkamayışım var.Ama en beterinden bi bezginlik var...
Dünün kahkahalarına eşlik eden bugünün göz yaşları var birde.
Bu yazın bitmesi gerektiği düşüncesi ve deliler gibi gitmek isteği var.

2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. nası dokundun kalbime nası iyi geldin.
    aynen öylesine işte istemekte çok güzel.gidebilirsek daha da güzel...

    YanıtlaSil