15 Aralık 2011 Perşembe

Bu bir Çanakkale çıkartmasıdııır!..

Yepyeniyim ben.Işıl ışılım...Keyfim yerinde.
Hafta sonumu en canlardan olanın dizinin dibinde geçirdim.Her zaman ki gibi iyi geldi,toparladı,dinledi,söyledi,sevdi sardı...
Kendime getirdi.
Çok iyi yaptım iyi ki gittim ona.Çok sevilesi çok...
Kızlarda eşlik etti bana,birlikte düştük yollara.
Başka başka anılar kattım kendime.Değer kattım...
Düşündüm,nefes aldım,hak verdim,hakkımı aldım,boşverdim,gereksizleri daha bi güzel temizledim.
Sonra daha bi hafif olarak devam ettim kaldığım yerden,ediyorumda...
İstanbul güzel güzel beklemiş beni.Alışkanlıklarım önemli hep benim için.
Bulduklarımı bıraktığım gibi bulmak güzel.Düzenim önemli yani :)
İşin özü;en gerçeğinden bi hafiflik üstümde...Benim bile hissettiğim ayrı bi güzellik var tepemde.Eksik olmasın... :)





















Fotoğraflara bakın ve;e haklı tabi kız nası iyi hissetmez insan,diyin tamam mı? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder