25 Mayıs 2012 Cuma

Haydarpaşa garında bi meyhane varmış...

Geçen gün öyle güzel bişey yaptık ki.Unutulmaz bıraktıkları.Yarattıkları.
Estim akıllı bi insandım ben hep.Öyle her zaman olmasa da estimi yapardım ne olursa olsun.Hala da yaparım affetmem.Çok da mutlu olurum üstelik...Öyle bişey yaptık işte.Bi fikir attık sonrada tuttuk.Sonunda da bu harika zaman dilimini doğurduk.
Diyorum hep,kızlarla olan onlarla yapılan herşeyin tadı tuzu bi başka diye.
Haydarpaşa garının içindeki o harika lokantadaydık.Nasıl bi ortamdı,bizi nerelere alıp götürdü,nasıl mutlu etti...Anlatmam zor.O yüzden bi fırsat yaratıp uğramanızı öneriyorum şiddetle.Her şeyiyle iyi ki yaşandı.İlk anından son dakikasına kadar...







2 yorum:

  1. Az gitmedik oraya sakarya üni de okurken her hafta sonu kafayı bulup binerdik trene. Gene canım çekti o leziz ordör tabağını görünce emi.

    YanıtlaSil
  2. Bende hala geç kalmışlığımıza yanıyorum içten içe.Burda olduğumuz sürede daha güzel daha başka anılar yaratabilirdik diyorum hala.Ama geçen hiç bişey yok.Sizi de bizi de bekliyo o meyhane bütün gösterişi ve harika mezeleriyle :)
    Fotograflarda işe yarar belki bi an önce gitmenize bahane olur :)

    YanıtlaSil