25 Aralık 2012 Salı

Dost nedir? dersen,Gözde derim sadece...

O kadar isterdim ki,gidip yanında olabilmeyi.
Manyak gibi kahkahalar atıp,bin defa iyi ki varsın! diye en mutlu halimizle tepine tepine dans edip,dünyaya gelişini kutlayabilmeyi.
Şartlar diyebiliyoruz ama biz biliyoruz ki biz bunun acısını fena çıkarırız.Hele bi bulalım birbirimizi...
Artık bazı şeyleri dillendirmemize gerek yok,bi bakış yeter bize.
Uzun uzun anlatmaya,anlaşılmaya da gerek yok.Bazen sessizliğimizde çözeriz iyiliği de kötülüğü de...
O benim en kıymetlilerimden.
Kendimi bildim bileli ilk aklıma gelenlerden.
Sıkışınca ilk sarıldığım,heyecanlandığımda ilk koştuğum,ağlarken aradığım ilk omuz,gülerken aradığım ilk göz...
Belki de beni benden iyi bilen,iyi gören,iyi hisseden...
Yani hayatımın her anında hep yanı başımda istediğim ilk insan.
Bunca zaman olduğu gibi bundan sonra da çok net...
Çok kıymetli işte çok...

Güzel arkadaşım benim,iyi ki doğdun sen.!
İyi ki her şeye rağmen yanımda kalan,bana bu kadar sabreden,bu kadar dinleyen ve en önemlisi beni bu kadar anlayan tek insansın.
Nice güzel yaşlara caniçi hep kol kola hep omuz omuza.
O kadar seviyorum ki seni,ne kadar biliyosun.
Mutlu yaşlar en kuzucanııım...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder