21 Aralık 2012 Cuma


Her şeyin yarım kaldığını biliyorum şu sıralar.Aşk yarım kaldı,sevgi yarım kaldı,nefret bile yarım kaldı...
Başlayan hiç bişeyin hakkını veremedik.
Ne bitirebildik ne de tamamlayabildik.Ama öyle çok istedim ki en azından kendi payıma tamamlanabilmiş bişeyler olsun bu süreçte.
Olmadı,olduramadım.Onun cesaretsizliği benim cesaretimi bile alt etmeyi başardı.Kalbimin,aklımın bütün duygularımın önüne geçemediği bişey belki.Ötesi olmayan,sonu gelmeyen...
Ben kalbimde inandıklarımın hayatta öyle olmadığını görmeye o kadar alışmışken,görüyorum ki o kadar da alışmamışım.Kabullenmediğim çok şey var hala...
Ne olursa olsun içimde minik de olsa bişeyleri büyütmüşüm.
İstemsiz,özensiz belki ama önüne geçememişim....
Sadece şudur söylenebilecek,ne kadar zaman geçerse geçsin;benim bildiğimle onun bildiği bir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder