11 Şubat 2013 Pazartesi

Küçük Prens olmuş Genç Prens.!

 
 
Hayatımda en önemli kitap Küçük Prens'tir benim,yakınımda ki herkes gayet iyi bilir bunu.
Bu gün annemle dolaşırken gözüne ilişti bu kitap,şu Küçük Prensin devamımı yoksa? dedi.
Ki bence Işık hızı için yeterli bi cümledir bu,kaptığım gibi aldım kitabı...
Henüz başlamadım...
Umarım bıraktığım gibidir Küçük Prens.
Umarım kitabın içine girdiğimde o da hüsrana uğratmaz beni :)

Ona danışıcağım ve anlatıcağım o kadar çok şey var ki.
Onun anlatıcaklarından çok çok daha fazla hatta...
Bakalım beynimde büyüyen Küçük Prensten daha başka bi Küçük Prens mi çıkıcak benim karşıma,hakkaten merak ediyorum.

2 yorum:

  1. kitapla ilgili yorumunu bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
  2. Eğer Küçük Prensi okuduysan ve içinde bi yerlerde hep ayrı tutup çok sevdiysen,hayatında kendin için keni Küçük Prenslerini yaratabildiysen azcık da olsa,evet tavsiye ediyorum bu kitabı şiddetle...Gerçekten çok sevilesi. :)

    YanıtlaSil