22 Mart 2013 Cuma

Öyle şanslıyım...İyi ki doğmuşum,iyi ki.!


















Gayet sakin ve sıradan bi gündü benim için gün aslında...
Nedendir bilmem bu yıl pek bi heyecan yoktu içimde doğum günüme dair.Kendi kendime kutlamıştım günümü içimde bi kahve eşliğinde,o kadar...
Ama öyle olmadı.
Bu güzelliklerin hepsi kafa kafaya verip beni mutluluk şokuna sokmayı başardılar...
Hiç ummadığım şekilde,beklemediğim bi güzellikle yaşattılar her anımı.
Nasıl bi heyecan nası bi mutluluktu anlatamıyorum hala...
En sonunda hakkaten öyle içten "ama iyi ki doğmuşum ben ya.!" dedirttiler ki bana...Katıla katıla gülme krizine sebep...
Hepsi de iyi ki var.
İyi ki girdiler hayatıma!
Yanımda olamayan kıymetlilerim de öyle güzel hissettirdiler ki yanımda olduklarını,tabi ki ağlamama sebep...
Özetle dün en unutulmazlarım arasında.!
Öyle özel,öyle kıymetli.
Herkese tekrar tekrar teşekkür etsem de yetmiyo.Hiç durmadan teşekkür ettim hala da ederim yorulmam...
Bu kadar mutluluk öldürebilir insanı,onu iyi bildim...

Kendimi bu kadar özel hissettirdiğiniz için,yanımda olduğunuz beni kahkahaya,mutluluğa ve hediyelere boğduğunuz için...
Beni gerçekten sevdiğinize inandırdığınız ve sizi bu kadar sevmeme izin verdiğiniz için...
Her şeyi bütün detayıyla düşünüp bu güzel sürprizi ayarlayıp beni şapşala döndürdüğünüz için,hepinize tekrar tekrar teşekkür ediyorum ve çok seviyorum sizi...

Ve...
Canım babam mis kokulum;annem...
En büyük teşekkürüm size.
İyi ki var ettiniz beni,iyi ki getirdiniz dünyaya.
Ben yaptınız beni...
Öyle seviyorum ki sizi,tarifsiz.!
Her şey için,ama en önemlisi bana ait olduğunuz için çok ama çok teşekkür ederim size.
İyi ki varız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder